Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, oktober 12, 2006

Hoog bezoek

Het was zijn voorstel om mee te gaan en Calle Ocho eens live te zien. Ik was daar blij mee. Rogier houd van bas spelen, muziek, websites maken, moderne kunst, winkelen, zijn bandje (www.planetcreep.com) en van sober en schoon. Hij houd niet van paarden. Paarden zijn groot en vies. Vooral de geur van een paard en zijn omgeving is niet iets wat hij over het algemeen vrijwillig opzoekt. Dat hij nu dus met eigen ogen het dier wilde gaan bekijken vond ik fijn.
We hadden geluk want Ocho heeft nog maar een lichte snotneus en smeert niet meer alles onder. Dat is ook in mijn ogen erg vies en geeft mij het gevoel een slechte moeder te zijn. Rogier vond Ocho leuk. Vooral zijn kleur en vlekkenpatroon vond hij grappig maar ook wel wat blingbling. En blingbling is alweer uit geloof ik.
Iemand vond het maar vreemd dat Rogier Calle Ocho nog steeds niet live gezien had. Wij vinden dat heel gewoon. Ieder zijn ding, ik ben ook nog nooit in het nieuwe oefenhok van de band geweest. Je hoeft toch niet alles samen te doen en te hebben. Ocho hoort bij mijn paardenpassie. Het oefenhok is gewoon een klein hokje met wat instrumenten, een koffiezetapparaat en veel herrie; niks aan dus...

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Zo is dat bij ons ook hoor! Rob komt dan ooit, met milde tegenzin, wel eens mee naar de paarden maar over het algemeen is dat ook gewoon mijn terrein waar hij niets te zoeken heeft. En ik ben ook nog nooit mee geweest naar aikdo. Dat is mijn ogen ook gewoon een gymzaal met mannen in schorten.

9:15 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

He..maar basgitaren kunnen ook behoorlijk stinken hoor!! Hahahaha.... X

11:20 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage