Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, december 28, 2006

Bagger


Ik rijd in zo’n klein zwart gevalletje vernoemd naar een leuk zwart wit beertje waar er niet zo heel veel meer over zijn. En ik doe wel mijn best maar ben volkomen mislukt als het gaat om het in fatsoen houden van mijn auto. Onlangs was ik er getuige van dat mijn stalgenootje netjes haar modderlaarzen verving voor schoon schoeisel voor zij in haar auto stapte. Ik ben jaloers op deze discipline. Ik probeer het wel maar dan wil ik “alleen maar effe....” en dan is het al weer zo ver.
Vandaag, vol met pre-nieuwjaarsvoornemens, had ik ook dat extra paar “schone” schoenen bij me. Ik ga in mijn autostoel zitten trek mijn modderlaarzen uit, doe mijn schone schoenen aan, sta op zet mijn vieze laarzen in de achterbak (anders heeft het nog geen zin). Vervolgens stap ik weer in de auto om te concluderen dat ik in die twee stappen nog meer modder meegenomen heb dan er aan mijn laarzen zat. Grmbl*.

*Grmbl: Kruising tussen uiting van afkeuring en diepe zucht met licht wanhopige ondertoon

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik was vroeger ook zoals die vriendin, maar sinds ik Dees ken niet meer.

5:53 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage