Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, december 25, 2006

Rudolph

Een van de dingen waar ik zo van kon genieten was het zien van de natuur vanaf de rug van Frits. Heerlijke stilte, alleen onderbroken door de voetstappen van je paard. Vanaf zijn rug heb ik gekeken naar vossen die muizen vingen, buizerds die hun jongen voederde, reeën met hun jongen in een veld vol klaprozen. Ik heb geluisterd naar het op babygehuil lijkende roepen van een koppel wespendieven. Ik heb een raaf zien vliegen, egeltjes zien scharrelen. Mij verwonderd over roodborsttapuitjes zo klein en ik heb genoten van het zingen van de vogels. Ik weet het, het klinkt allemaal heel romantisch maar ik kan het niet helpen. In de natuur zijn vind ik het allerfijnste.
Vandaag ontdekte ik weer iets... In de put bij de weide zit een kikker. Ik heb nog nooit eerder een kerstkikker gezien en hoewel hij geen rode neus heeft zal hij het wel koud hebben.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage