Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, december 22, 2006

Balans

Mijn man en ik hadden een gesprek over wat we vanavond weer eens zouden eten. Meestal bepaal ik dat maar ik had geen zin om te koken en niet genoeg geld in huis om te laten bezorgen. Veel honger had ik ook niet. Als ik geen honger heb dan eet ik minder, heb ik teveel gegeten dan val ik in slaap, zo gaat dat bij mij.
Paardjes hebben meestal geen inbreng in wat ze voorgeschoteld krijgen. Als ze mazzel hebben is het een beetje gevarieerd en niet elke dag dezelfde meuk. Ik ben er niet zeker van of het ze eigenlijk wat uitmaakt. Het is namelijk zo dat als je eten in hun bak gooit, ze dat opeten. De hoeveelheid en wat maakt niet uit, het gaat altijd op. Geef je te weinig dan vallen ze af, geef je te veel dan gaan ze stuiteren. Zo gaat dat in elk geval bij Ocho. Hij krijgt nu dus wat minder en is weer mijn lieve makkelijke flapstaart.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage