Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, december 18, 2006

Mist

Schimmels zijn niet populair, ook bij mij niet. Ik heb al talloze advertenties gezien waarin een paard gevraagd wordt waar bij staat: “geen schimmel”. Ze hebben dan ook wat nadelen ten opzichte van gekleurde paarden.
  • Ze geven af (witte haren)
  • Ze worden vies (bruine plekken)
  • Ze houden van camouflage (gras en poepvlekken)
  • Ze moeten vaak gewassen worden (is inherent aan vorige punten)
  • Ze maken een puinhoop van hun stallen
Vandaag ontdekte ik een ander nadeel van schimmels. Ocho is geen schimmel en gelukkig maar half wit, maar des al niet te min is hij best goed gecamoufleerd met dit weer. Voor de rest gelden de zelfde nadelen.
Joehoe waar ben je.....Ooochoooo!

6 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Dit is een variant op "Gorillas in the mist", alleen dan niet met Sigourney Weaver, maar met Ocho.

8:38 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wat een ontzettend mooi plaatje Marie! X

5:33 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hmm.. is hij dan de gorilla of ik??

9:20 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hey marie!!
wat een onwijs mooie foto!
zou je die een keer naar me kunnen sturen?? je hebt me mail adres toch?
en anders vraag je het maar!!
hoe bevalkt het daar op stal??
wij missen je wel hoor! :-(
xxxxxx loya

8:00 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wie is de gorilla ? Hmmm, ik speel deze vraag door aan mijn secondanten.
Michel (nog steeds weet ik dat wachtwoord niet)

9:13 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wat een supergave foto Mrie!

10:53 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage