Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, december 23, 2006

Voorwaards

Soms heb ik het gevoel dat we stil staan.
Het kostte me meer moeite dan ik gedacht had om weer aan de gang te gaan met Ocho. Debet daaraan is een blubberbak dat weet ik ook wel, maar toch. Nu is de bak weer redelijk begaanbaar. Daarom heeft Ocho longeerlessen gehad. En omdat hij die heel goed oppakt is hij ook geïntroduceerd aan de lange lijnen. Na een kwartiertje waarin we de meest vreemde wendingen maakte zijn we maar meteen een stukje de weg op en het bos ingegaan. Niet zeuren maar meteen met van alles confronteren vind ik een prima methode om je paard te harden. Dat ik straks maar niet zit met een paard dat thuis de stoere bink uit hangt en vervolgens staat te bibberen als hij alleen het erf af moet.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage