Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, december 21, 2006

Vast

Ik kon het niet zien, want ik zat in de kast. Gelukkig was er een mevrouw zo aardig om mij even te roepen. Er had zich namelijk een paard vast gerold in de hoek van de bak. Ik kon me niet voorstellen dat er een ander paard zo handig zou zijn zichzelf vast te manoeuvreren dan Ocho. En daar lag hij, terwijl hij half op zijn rug met zijn drie benen in de lucht lag keek hij me aan. Hij lag heel rustig, zonder enige paniek te wachten tot er iemand hem zou helpen. Het vierde been lag klem onder een van de planken van de omheining. Even duwen en trekken en het been was bevrijd. Ocho moest wel even zichzelf wegschuiven bij de omheining wilde hij fatsoenlijk op kunnen staan. Het was grappig om een paard de beweging te zien maken die wij maken als we ons in bed op willen schuiven. Voor, schuif, achter, schuif, halve rol, schuif.
De schade: een paar schaafjes van het oog van de naald waar hij doorgekropen is.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage