Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, december 14, 2006

Sorrie

Beste meneer en mevrouw
Het spijt me,
Ik heb mij vandaag een beetje uitgesloofd.
Die friese mevrouw en Ocho hebben samen in de weide gespeeld.
Het gigantje en de pony hebben het erf onveilig gemaakt, de tweeling stond in de bak.
De stallen zijn klaar
Ze hebben gegeten en zijn geknuffeld, het ontbijt is ook al klaargezet
De container is leeg
De luzerne moet aangevuld worden.
De meneer die denkt dat hij de baas is, is ook gereden en verzorgd, maar niet door mij moge dat duidelijk zijn.
Die drie blinde vinken in de bak hebben al gegeten maar mochten van mij buiten spelen tot jullie er zijn.

Het spijt mij als ik nu al jullie werk afgepakt heb, de bedoeling was goed. Mochten jullie nu tijd over hebben dan staat bij mij de koffie en thee klaar...

Ben benieuwd of ze komen.

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

We kwamen dus niet. We waren uiteraard wel aangenaam verrast, laat dat duidelijk zijn.
Alleen was het op stal re-de-lijk gezellig en daardoor werd het al snel half negen. En aangezien de baas van de meneer die denkt dat hij de baas is, morgen weer om 5 uur moet op staan, zijn we maar geen koffie meer gaan drinken. Wel jammer als ik die foto zie ...
Mogen we dan een "rain check" nemen ?

Michel (password vergeten).

7:31 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Lieve, lieve schat(ten),
Aangenaam verrast is nog wel een understatement! Wat hebben we toch een geweldig team mensen op ons kleine stalletje en wat boffen de paardjes en wij hier toch ontzettend mee! Vandaar dat ik van deze gelegenheid gebruik maak om ze allemaal, met naam en toenaam, toch weer eens te bedanken voor alle beslommeringen die mij en 'de baas van diegene die denkt dat hij de baas is', door jullie uit handen worden genomen, ONTZETTEND BEDANKT HIERVOOR Mrie, Bo, Marlous, Petra, Mamma Marlous, Marlon en Simone (uiteraard in willekeurige volgorde!!!). Ondanks de toch wat nukkige mega-Fries, die in zijn hart heel blij is met jullie, maar een wat aparte manier heeft om dit te uiten... wordt het door ons en alle 4-voeters enorm op prijs gesteld, dat kan ik niet vaak genoeg zeggen! Ik hoop het in de nabije toekomst enigszins goed te kunnen maken met jullie allemaal, inclusief 'die baas van blablabla'..... Liefs, Brekebeen

9:28 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Lieve Brekebeen,
Hoewel ik mij kan voorstellen dat u zich wat onthand voelt is er mijns inziens geen reden "Iets goed te maken" Maar een leuke attentie of een keer gezamelijk iets ondernemen zal zeker een prettige bijkomstigheid van de omstandigheden zijn.
De koffie dan wel thee mijnerzijds is dan ook slechts een kleine geste.
Mag ik u ook jhartelijk feliciteren met uw geweldige team.

De baas van puberpukkelkont

1:52 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Dat stuk taart blijft helaas niet eeuwig goed .....

2:27 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Dat stuk taart is al lang op, het was het resultaat van een hevige aanval van bakdrang en daarop volgt meestal ook een hevige aanval van taartlust.

6:15 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage