Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, december 17, 2006

Kwartjes

Het werkt op een automaat waar je muntjes van vijftig cent in stopt en dan heb je 4 minuten warm water. Als ik mijzelf zou moeten douchen met zo’n automaat dan zou dat minder genieten zijn dan nu, maar het zou wel gaan. Helaas is Ocho is veel groter dan ik en hij heeft ook veel meer haar. Voor twee kwartjes kan ik vlugjes een helft wassen.
De tijd loopt ook door als ik geen handen vrij heb voor de sproeier. Ik probeer dan nog slim te zijn en het warm water door te laten lopen in een emmer, dan heb ik nog wat voor mijn geld.
Dus na vier kwartjes en binnen tien minuten moet het varkentje gewassen zijn. Heb ik wel genoeg water om eindeloos de zeepresten er uit te spoelen? Het lijkt er wel op maar tijdens het afdrogen probeert hij toch bellen te blazen, of zou hij: “lekker puh” bedoelen.
Baas gaat even graven naar kwartjes voor de automaat van het solarium.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage