Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, december 09, 2006

Doof ofzo

Ogen open, zon schijnt. Jaaah, dingen doen...
Maar ik kan wel van alles willen, als Ocho veel te ongelofelijk afgeleid is door alle drukte op stal is er geen land mee te bezeilen. Ik geef hem de schuld. Ik vraag: BEN JE DOOF OFZO” op volume tien als hij weer eens niet bezig is met waar ik denk dat wij mee bezig zijn. En daar zit hem de crux. Ik denk dat we samen bezig zijn en dat is mijn denkfout. Ik wil samen bezig zijn maar dat is niet zo en ik krijg het ook niet voor elkaar. Paardje lekker in de wei gezet, daag, vermaak je maar met je vriendjes. Ver van alle staldrukte.
Ik ga mij ook vermaken met mijn vriendjes en daar hoort hij vandaag niet bij.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage