Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, december 29, 2006

Jaarwisselding

Ik ben voornemens 2006 een enorme rotschop te gaan geven. Het was een KL*TE jaar in hoofdletters. Dit jaar verdient 't om met vereende krachten en een enorme knal de eeuwigheid ingeschopt te worden. Tenminste dat is dus mijn mening over 2006. Om dit te doen ga ik even een flinke aanloop nemen. Het duurt een paar dagen voor ik weer terug ben. Voor het overige een prettige jaarwisseling, vier 2007. En vergeet niet te genieten.*

* Levensmotto

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Je schopt hopelijk de leuke dingen niet weg? In een K-jaar zitten meestal ook wel wat lichtpuntjes, toch? Mijn 2007 wordt hopelijk ook beter dan mijn 2006, maar er waren toch dit jaar wel dingen die ik niet had willen missen!!
Merry newyear!!

X, Claudia

1:04 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Lieve Marie,
Ik ben het met je eens, het was een boutenjaar! Frits die je is ontvallen en ook in ons huishouden hebben wij enkele malen afscheid moeten nemen dit jaar. Zullen we samen die aanloop maken en de aftrap voor het nieuwe jaar nemen?
Jij in je blokhut, ik gewoon thuis!
Spetter er maar lekker op los in het nieuwe jaar meid!!!!!!!!!

8:24 a.m.  
Blogger Michel zei...

Ik wens u ook een goed 2007.
Slechter kan het niet worden, zou je denken, maar daar ben ik eigenlijk nooit zeker van .....

5:31 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage