Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, januari 31, 2007

Kroeg

Wanneer ging u voor het eerst naar de kroeg? En dan bedoel ik echt zelf, niet met uw ouders mee na de zondagse kerk. Maar zelf, voor uw plezier. Wat deed u daar, wat was het voor een kroeg?

Ik woonde in die tijd in Eindhoven. Tja sorry, maar daar kon ik ook niets aan doen. En ik ontdekte bij ons in de buurt een klein kroegje wat me aanstond, de Flierefluiter. Klein, bruin, darts, aardige mensen. En omdat ik toch wel veel lef had ging ik daar dus in mijn eentje eens een kijkje nemen. Hij beviel en ik heb er nog veel uurtjes in gezelligheid doorgebracht. Tot de kroeg op een dag niet meer open ging en ik kroegloos verder moest.
Het was een goede ervaring en het begin van een tot op heden zeer geslaagd kroegleven. Al moet ik zeggen dat sinds ik niet meer in de binnenstad woon maar in een durp verderop ik nog maar weinig in de kroeg kom. Het zal de leeftijd wel zijn, mijn vriendinnen zitten nu meer in de kinderen dan in de kroeg, dat heb je zo.
Vandaag ontdekte Condios haar eerste kroeg, bruin, kaartspelen en koekjes. Ze vond het wel gezellig zo, maar ik denk niet dat ze er nog vaak zal komen. Vindt de baas vast niet goed...

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Biertje? X

12:37 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage