Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, januari 06, 2007

Lijnen

Ocho leert om tussen de lijnen te wandelen. Hij voorop en dan stuur ik terwijl ik achter hem loop. Zijn bolle kant zit rechts, links afslaan vind hij dus makkelijk maar rechtsaf vertikt hij nogal eens vaak. Ook heeft hij de illusie dat hij, omdat hij voorop loopt, mag bepalen waar we heen gaan. Buiten deze details doet hij prima zijn best.
Blijkbaar zijn we wel een soort bezienswaardigheid, een indianenpaard met een vrouw er achter. Vandaag was het druk in het bos, hoe vaak ik gehoord heb dat ik mijn karretje vergeten ben..., dat ik er op moet zitten en niet er achter moet lopen...
Als Ocho kon moest hij er vast om lachen, dit is ook LMJK namelijk.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Misschien een beetje massage, of een krakert? Misschien heb ie wel een beetje spierpijn ofzo...? Aan zijn niet bolle kant.. . X

8:58 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage