Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, januari 04, 2007

Namen noemen

Veel mensen hebben bijnamen, of moet ik zeggen aliassen. Ik verzin vaak aliassen omdat ik vind dat ik het niet met naam en toenaam over personen moet hebben op ’t internet. Dat vind ik een kwestie van fatsoen. Ik kan het wel steeds hebben over de staleigenaar en het stalgenootje maar voor die titel komen meerdere personen in aanmerking. Andersom kan ook, mevrouw Brekebeen, dokter Pipi en de kleuterjuf zijn een en dezelfde persoon. Op stal staan het gigantje, de meneer die denkt dat hij de baas is, de tweeling, de pony en de lieve oude taart. En dan nog het beste paard van stal; Zandkasteel, Pukkelkont, Draakje, Otch, Slungel. Eigenlijk is er maar een die hier echt zichzelf is, en waarvoor ik verder ook geen alias kan verzinnen. Voor deze keer mogen jullie dat doen, het gaat om die mevrouw hierboven.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Tsja, wat moet ik dáár nu eens op zeggen ?

8:02 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ooooooohhhh, wat een pláátje!

9:04 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

lmjkwijfie, heerlijk wijfie, lekker wijfie, gezellie wijfie, wat ben jij goed bezig zeg wijfie, verveelt nooit wijfie, zuidwestertje, pandaatje, het zijn de kleine dingen die ut um doen wjifie.... Etc..! X

11:46 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage