Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, januari 03, 2007

Regelen

Er zijn nogal wat vooroordelen over werkende moeders, zowel in positieve zin als in negatieve. Hoe het uit gaat pakken voor mijn paardenkind weet ik nog niet, maar ik ben vanaf vandaag weer een “werkende moeder”. Eindelijk voel ik me geen huisvrouw meer en heb ik ook helemaal geen tijd meer voor het huishouden. Het valt niet mee alles zo te regelen dat er voldoende aandacht is voor het paardenkind en tegelijkertijd mijn man tevreden te houden. Het is lastig. Kind woont niet thuis, man wel...

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ach er zijn wel een paar oppasmoeders en overblijfkinderen hoor! Je kind vermaakt zich prima in de zandbak met de andere kindjes en hij eet netjes zijn bammetjes. Er zijn wel meer moeders die hun kinderen bij ons in vertrouwen geven en dat is dan weer gezellig voor jouw paardenkind. Hij doet het prima en heeft al meerdere vriendjes en vriendinnetjes gemaakt. Hij is erg sociaal (net als zijn moeder) en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat met hem! Ga met een gerust hart naar je werk, geniet ervan en mocht het eens later worden dan bel je maar en kan hij zelfs blijven slapen..... :o)
Liefs van de Kleuterjuf

7:47 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Goh..Mrie, wat heb jij een toffen kleuterjuf zeg!! X

9:43 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Gewoon rustig ademhalen en genieten; en genoeg delegeren :)

Ik moet nog even doorzoeken naar 'n nieuwe baan...

X Claudia

1:28 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage