Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, januari 13, 2007

Ex-stalgenoten

Het paardenwereldje behoorlijk groot, maar toch o zo klein. Ik zie nog graag de mensen van drie van de vier stallen waar ik klant was. En veel kennen elkaar. Of weten in elk geval over wie we het hebben.
Roddel is de olie van het bedrijf zeg ik wel eens. Het geeft een saamhorigheidsgevoel dat zijn weerga niet kent. Het is heerlijk even alle ins en outs weer door te nemen.
En dan bedoel ik geen valse roddel maar meer een flinke update. Hoe is het met die? Gaat hij nog steeds zo stom met zijn paard om? Waar ik die gebleven? Goh, alweer verhuisd. Erg he de handel in.. Gaat nu naar... nog altijd kreupel.... Zadel te koop? Zoek nog... Is weer terug...Heeft nu les van... Deed toch wedstrijden, Gekocht, verkocht. Welke veearts? Nee nog nooit gezien... Wie? Biafrastal!? Ach nee? Ook dood? Kreupel? Drachtig.. Wat fijn!
Na zo’n middagje ben ik weer helemaal op de hoogte, lekker hoor!

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ha! Ik heb ze lekker een keer live gezien!!! Leuke meiden Mrie! X

9:13 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage