Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, januari 12, 2007

Prik

Brenda heet de veearts en het is een leuk mens. Zo’n mens waarmee ik graag eens naar de kroeg zou willen gaan. Ze was er om twee redenen. Ocho’s herhalingsprik en de schurrefies waarvan ik Ocho nog steeds verdenk. Ze vond Ocho verbazingwekkend makkelijk te prikken (mrie trots). De symptomen van de schurrefies vond zij niet typisch. Een schraapsel onder de microscoop gaf uitsluitsel, geen beestjes. Maar wat het dan wel is .... Brenda dacht aan een soort bacteriologische infectie, remedie één keer wassen met betadine en vervolgens droog houden. Een behandeling alsof hij mok heeft maar dan over zijn hele lijf.
Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.... Droog houden staat in contradictie met beweging geven. En beweging wil ik persé voor zo’n jonkie als Ocho. Peins pieker keuzes.....

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ken je die doorzichtige plastic ballen waar je een hamster in kunt laten lopen? Maar dan in het formaat van Ocho?!
X Claudia

7:53 p.m.  
Blogger Mrie zei...

HAHAHAHAHA, ik zie ht al gebeuren

2:35 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Volgens mij vindt Ocho het véél te leuk om te ravotten met zijn twee vriendjes !

8:34 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage