Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, januari 11, 2007

onverbeterlijk

Afspraak is afspraak en beloofd is belooft. Ik heb beloofd aan Otch dat ik altijd mijn best zou doen goed voor hem te zorgen. Dat is wel eens lastig en soms moet je daarbij afspraken maken met anderen.
Ik voel me meestal niet schuldig tegenover een ander als ik om hulp vraag, ik probeer er wat tegenover te stellen. Ongevraagd en onuitgesproken. Het is naïef te denken dat het klusje dan ook klaar is. Zoals wanneer je zelf moet informeren of de afspraak eigenlijk wel nagekomen wordt. Not....! Het is niet leuk het vertrouwen in iemand te verliezen, te weten komen dat je op iemand niet kunt bouwen.
Conclusie: Ik ben weer eens naïef geweest.
En dat leer ik maar niet af....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage