Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, januari 09, 2007

Deken mania

Nog even verder over die dekens. Als we nou gaan opruimen, wat heeft elk paard dan nodig aan garderobe.
• Staldeken
• Vliegendeken
• Zweetdeken
• Regendeken
• Winterdeken
Nou dat zijn dus alsnog 5 dekens waarvan je kunt vinden dat je ze nodig hebt. Als je dan nog de oude bijna versleten dekens, en reservedekens mee telt dan kom je dus een heel eind. Daarnaast kan ik mij ook voorstellen dat er zich een buffer met gadget dekens opbouwt. Die dekens die te leuk, goedkoop, bijzonder zijn om te laten liggen en die dus voor de ooit vast klaarliggen in de schuur. En de dekens die kapot zijn maar nog steeds niet gerepareerd. Of die niet lekker wilde passen en daarom niet meer gebruikt worden maar er wel zijn.

Even Tellen, Van Frits heb ik nog:
• Eén fleece zweetdeken die ik maar niet verkocht krijg.
• Eén wollen zweetdeken, omdat hij maar 15 euro was. Veel gebruikt blijft mooi.
• Eén vliegendeken. Miskoop, heeft geen singels. Plus een losse hals maar dat telt niet als deken.
• En Ocho heeft een regendeken omdat ik het zielig vind als hij zo doorweekt raakt.
Dus voor het gemiddelde doe ik best mee, gelukkig dat vier van de vijf thuis liggen, dan lijk ik minder erg.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Mijn ervaring is inmiddels dat die paardenvrouwen massa's spullen om zich heen verzamelen in de loop der jaren. En mijn vrouw is daarvan een extreem voorbeeld, want zij verzameld nóg meer dan gemiddeld.
Marie, jij weet nog niet wat er bij ons thuis óok nog ligt !!

1:09 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Niet ALLE paardenvrouwen zijn zo..er zijn uitzonderingen! Ik vind by the way dat iedereen dat lekker voor zichzelf uitmaakt hoeveel en wat ze kopen.. . Of het nu nut heeft of niet, als ZIJ er gelukkig van worden, ben ik dat ook! X

6:16 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Michel, jouw vrouw is een hamster. Een heel lieve hamster, dat wel.

6:24 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Gelukkig zijn er nu de hamsterweken bij Albert Heijn ....

7:38 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage