Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, februari 18, 2007

Les geleerd


Hoe zit het ook al weer: Ik wil paard op weide, zonder ijzers, zonder dekens, zonder supplementen en gewoon omgemodificeerd eenvoudig voer, met veel ruwvoer, vriendjes en een sociaal leven. Samen kunnen we dan veel lmjk beleven en bij voorkeur een afwisselend leven. En met vriendelijke hulpmiddelen (daar is dat woord weer), niet persé bitloos maar het mag wel, niet persé boomloos maar ik sta er wel voor open.
Nu, bij Dees is het heel fijn, maar er is een ding wat zij mij niet voldoende kan bieden en dat is “paard op de weide”
Ik ben op mijn knieën gegaan om terug te kunnen naar de Leijehoeve. Het was niet eens moeilijk, wel spannend. Nu ben ik rancuneus. Ik kijk wel uit om weer zoveel energie te stoppen in de bedoening van een ander. Ookal hield ik mij voor dat ik daar voor mijn eigen plezier zoveel gegeven heb, uiteindelijk verwacht ik er wel wat voor terug. Loyaliteit bijvoorbeeld.
Ik heb mijn les wel geleerd, het duurde even en hij was duur, maar goed.
Nu dit alles duidelijk is rest mij met een loden hart, op zoek te gaan naar stal met weide, waar paard elke dag weer of geen weer gewoon buiten komt.
Ik bemerk dat ik niet meer op zoek ben naar het neusje van de zalm, maar gewoon een stal wil dicht bij huis waar ze dat hebben. Ik kan het toch niet beter krijgen dan ik nu heb en ooit had.

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

ja mrie,het valt niet mee.Vind het wel heel dapper van je dat je bent teruggegaan naar je oude stal.Ook ik ben lang op zoek geweest naar een leuk stalletje met het beste voor een paard en ik heb het gelukkig gevonden.Maar je komt wat rare pensionstallen tegen.

5:14 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hoi Marie
Jammer dat jij en Ocho weg gaan , ik vond het altijd erg gezellig met jou .
En Ocho ga ik heel erg missen , want wat is het toch een grote lieve knuffel , die kleuter krentenbol van jou.
Ik hoop wel dat je nog wel eens komt koffie drinken , en natuurlijk komt genieten van het rosé bier !!
En dan wel Ocho en niet te vergeten Diever mee brengen hé .
Groetjes Elly

9:02 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

he marie ik hoorde al dat je bij astrid op stal komt te staan,leuk joh voor je.Ik had anders ook wel een heel goed en leuk adres voor je,veel succes op je nieuwe stal

10:25 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hey marie,
Ik hoorde inderdaad ook al dat je gezellig naar Astrid komt! Gezellig!!! Maar vind je het dan niet erg dat ze nu in de winter daar ook maar een uurtje of twee,drie buiten staan? dacht dat je echt op zoek was naar een wei voor de hele dag? maar in de zomer gaan ze natuurlijk wel lekker overdag de wei op wat ik begrepen heb!

liefs mijntje

3:06 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hé Marie...

Jammer dat je weer 'moet' verhuizen. Hopelijk vind je wat je zoekt! Waar ga je nu heen?

Liefs Yvette

11:59 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage