Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, februari 13, 2007

Genoegen

Een paar dagen geleden liep ik nog te zaniken over slecht weer en geen inspiratie. Nu is alles anders. Mooi is dat toch hè, dat je elke dag zo anders kunt ervaren.
Ik heb heerlijk gewandeld, Ocho tussen de lijnen voor me uit en hij was super braaf. Met hier en daar een kleine hikup, maar dat geeft niet.
En ergens op dat hele grote duin ontdekte Diever iemand om mee te spelen. De man gooide een stok en ik dacht nog: Daar kom je niet meer vanaf, omdat Dief dan zo kan blijven bedelen om nog een stok. Maar toen ik goed keek waren het vrienden van ons die ik hier niet verwachtte. Niet zomaar vrienden, goede vrienden. En dat maakte de dag en de wandeling alleen maar leuker, mij hoor je niet zaniken.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

gniffel, ti hi, leuk. Lief. Een beetje anoniem, maar niet helemaal.

Tot de volgende keer...

9:38 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage