Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, februari 22, 2007

Knietje

Als een man een knietje heeft gehad dan bedoelen we daar iets heel pijnlijks mee. Ik kan mij de pijn niet voorstellen, maar het schijnt zo te zijn dat het de adem beneemt en je er vreselijk misselijk van kan worden. Gelukkig in dit geval ben ik dus een vrouw, wat ook zo zijn mindere kanten heeft maar daar hebben we het nu niet over.
Ik heb een knietje gehad van Ocho.
Met zijn pijnlijk velletje op zijn benen poets ik zijn onderbenen dus heel voorzichtig, maar hij vind het nog vreselijk eng. Om mij te laten stoppen tilt hij steeds het been op waarvan ik op dat moment vind dat er een borstel overheen moet. Hij doet dat niet gemeen, maar onhandig is het wel. Vooral als zijn knie zich dus met een vaartje beweegt naar de plaats waar op dat moment mijn oogkas zich bevind. “Bonk”: en ik zag even sterretjes.
Heel even, echt even maar, dacht ik er over een knietje terug te geven waar je dat bij mannen doet. Ocho is gecastreerd, er “tussen” kan mijn knie nooit meer aankomen. Ik bette dus de zere plek met een nat koud doekje en ging door met doen wat ik aan het doen was.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

lang leve de emancipatie.
Kan hard aankomen,toch beterschap gewenst

6:13 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Dikke coole kus d'rop!! X

12:24 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Toch vind ik het ook wel iets hebben.... beetje een 'sterren make up' van zo'n visagist! Misschien heeft Ocho wel een heel andere carriere voor zich liggen dan wij allemaal denken.
Hij zei net wel dat hij er spijt van heeft....helpt dat misschien een beetje??????
X. Dees

3:19 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Misschien is het iets om je wenkbrauwen te epileren?

4:43 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage