Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, februari 23, 2007

Proporties

Voor mijn verjaardag heb ik een indianenhalster gehad voor Ocho. Logisch toch een indianenpaard met een indianenhalster. Het was net op tijd want Ocho is met een rap tempo uit zijn kinderhalster gegroeid. De overstap ging dus naadloos.
Maar nou zat ik nog even te kijken naar de foto die ik de 18e plaatste. Een echte standfoto van de Otch. Wat ik zie is een tenger paard met een enorm hoofd. En dat had in dit geval niets te maken met een optisch effect door zijn stand ten opzichte van de camera. Ik hoop maar dat de rest ook nog gaat groeien want ik vind hem nu een beetje uit proportie. Wat misschien wel een optisch effect geeft is zijn witte achterkant. Daardoor lijkt de voorkant toch snel wat zwaarder. Eens kijken wat het effect is zonder krentenkont.
Het heeft wel effect ja. De verhoudingen blijken beter te zijn dan ik dacht. Als ik hem zo zie is hij bijna klaar om in te gaan rijden. Slik

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

ik zie hem toch liever met zijn stippen want dat is ocho eigen.En dat rijden komt echt wel goed als je het met heel veel geduld doet marie.Je kunt er nu beter wat meer tijd in steken en er later veel plezier van hebben

9:28 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Marie !
Geef Ocho zijn Krentjes terug !!!!, Een krentenbol zonder krenten is toch maar een gewoon broodje ...
En hij wordt straks vanzelf weer in verhouding , het is nu gewoon een slungelige puber in de groei.
Maar hij wordt vast een stoere vent .

Elly

7:16 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hahahaha!! Ach ja, 't is wel wat gewoontjes hoor! Ben wel blij dat je mijn Gigantje geen stippelkont of bles hebt gegeven een paar blogs terug...
Groetjes, Dees

3:22 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage