Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, februari 19, 2007

Huppeldingetje

Ik vraag mij vaak af van wie toch die annonieme reacties zijn. Uit sommige reacties lees ik wel dat ik de mensen zou moeten kennen. Maar wie zijn het?
De oplossing is simpel; Als je zou willen laten weten wie je bent, dan klik je bij het geven van een reaktie op "Other" en vul gewoon je naam in. Dan zegt hij in de reactie: "Huppeldingetje zegt" en dan weet iedereen, wie er zo brutaal en gezellig was/is om te reageren. Zonder dat je hoeft te prutsen met inlognamen en wachtwoorden en zo.
Wil je niet laten weten wie je bent, ook goed maar als ik je dan toch al ken....

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

oh maar je mag ook wel weten wie ik ben maar er zijn ook nog andere mensen die dit lezen en dat wil ik vermijden.Geloof me nou maar ik heb het beste met je voor en met je paardje ocho,veel succes en plezier op je nieuwe stal

6:48 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hee, inderdaad, het werkt !

8:05 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik ben altijd herkenbaar met een dikke vette X aant einde! Joycekes XX

10:50 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage