Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, maart 28, 2007

Cranberry

Het liefste drink ik cranberry ranja, dat is vast weer zo’n tijdelijk verslaving.
Diever vind regenwater het lekkerst. Ook al staat er binnen een lekker bakje met vers water. Als hij de kans krijgt uit het vogelbadje te drinken dan doet hij dat. Ik zit soms met afschuw te kijken, het water is dan oud vies en groen. Brrr. Maar ik houd Dief niet tegen, hij weet vast wel wat goed voor hem is en wat niet. Ocho heeft net zo iets, hij vind het heerlijk om uit plassen te drinken. Vooral van die modderige ondiepe plassen waardoor hij vast ook een kilo zand mee naar binnen krijgt.
Ik weet dat het niet goed voor hem is. Maar als we niet aan het werk zijn dan laat ik hem. Als kind zijnde moet je toch alles uitproberen en ik wil niet dat hij een nuffig watje wordt dat zijn neus optrekt voor een plas water ook al heeft hij dorst. Het is vast een fase die hij nodig heeft. Als hij verslaafd raakt dan hoop ik maar dat hij tijdelijk is. Ik kan altijd nog proberen of hij cranberry ook zo lekker vind.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage