Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, maart 24, 2007

Voorbereidingen

Zo zoetjes aan begin ik er toch wel erg naar uit te zien om op Ocho’s rug te klimmen. Het is er bijna tijd voor. Ik heb eens aan de experts gevraagd of het al kan.
Volgens de hoefsmid was het geen enkel probleem om er op te gaan zitten, wel is het te vroeg om spieropbouwende oefeningen te gaan doen. En Brenda, de veearts, was het daar helemaal mee eens. Popel popel...
Julia is bereid me te helpen en daarmee is het besluit genomen dat ik het zelf ga doen. Dat voelt stoer naar met bibberende knieën.
Nu heb ik een leuk zadeltje op de kop getikt wat ik wil gebruiken in het eerste jaar. Beugeltjes heb ik nog maar wat ontbreekt is een singel. Dus bij deze een oproepje: Heeft er iemand een singeltje over liggen, ik verwacht zo rond de 1.00 tot 1.10 lang. Hoeft geen knap ding te zijn maar wel bruikbaar.
Ehm wat is nog meer nodig: Cap, heb ik...Dekjes, in overvloed.., hoofdstel, check.., mooi weer.
Zou het er nog van komen dit jaar, Popel popel....

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

SPANNEND!!!! Leuk joh! Wanneer ga je beginnen? Gaat helemaal goedkomen! Wat leuk dat Julia gaat helpen! Veel succes!!!!

liefs mijntje

7:44 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

komt allemaal goed marie!!!
de aanhouder wint!!
leuk zeg dat julia je weer gaat helpen. tof!!
nou heel veel succes
groetjes franka en katinka xxx

1:49 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage