Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, maart 16, 2007

Vereniging

Naast de stal ligt de rijvereniging, Ze hebben wel 6 buitenbakken en een binnenbak, er worden lessen gegeven en het is ook de plaats waar we bij hoge nood terecht kunnen.
Om gebruikt te maken van de faciliteiten moet je lid zijn. Dat is logisch. Er wordt onderscheid gemaakt tussen wedstrijdleden, basisleden en bakleden. Een Basis lid maakt geen gebruik van de faciliteiten, dus dat valt af. Een wedstrijdlid rijdt minimaal 4 KNSH wedstrijden per jaar, valt ook af. Voor een baklid geldt dat niet, je kan dan gebruik maken van de faciliteiten zonder wedstrijden te rijden. Er zit wel een addertje onder het gras. Als je in de gemeente Haaren of Cromvoirt woont betaal je 148,- euro per jaar. Woon je niet in die plaatsten dan betaal je 450,- euro. Mag ik even van mijn stoel af vallen....Ik moet geloof ik nog maar even goed nadenken.

7 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

E450.00 is echt niet meer normaal !!
Daar zou ik niet lang over na hoeven denken ......... ( is de bakrand van GOUD of zo ?

10:16 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

zo dat is geldklopperij.Het is geen kattepis.Heb je geen andere mogelijkheden die wel goedkoper zijn.Of je zult moeten verhuizen naar cromvoirt want dan is het wel een stuk goedkoper.Hier moet je echt eens even goed voor gaan zitten want je betaald natuurlijk wel voor een heel jaar.Ik neem aan dat als je eventueel verhuisd met ocho dat je dan geen geld terug krijgt.Toch nog maar een paar nachtjes slapen

11:40 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Je hebt bij je pensionstal toch ook een buitenbak.Dus je hoeft toch niet afhankelijk te zijn van die binnenbak.Oke in de winter is het niet altijd fijn buiten maar nood breekt wet

10:00 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hee marie,
dat is echt belachelijk veel!!
waar ik sta in haaren is ook een rijvereniging om de hoek en kost je ongeveer 40 euro per jaar. ben je gewoon bak lid en krijg je een sleutel en kun je rijden als er geen lessen zijn.ideaal!!
doe astrid de groetjes en hoop je nog een keer te zien met ocho.
groetjes liefs franka en katinka xxx

1:41 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

6:10 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

6:40 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

dat is zeker een hoop centjes!!!! claudia en ik wonen in de gemeente Haaren dus dan zouden wij geluk hebben:-)
Als het een fijne ruime buitenbak is heb je toch eigenlijk geen binnenbak nodig???

liefs mijntje

7:26 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage