Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, april 07, 2007

Lada

Een paarden vriendin van me vergeleek haar paard met een Lada. Een rustig, ouderwets model met weinig verrassingen. Een fijn paard als je er van houd.
En de vergelijking klopt ook wel als je met paardenmensen praat. Zo’n type daar wordt toch een beetje op neer gekeken. Ik heb er eens een gereden toen ik op de veluwe stond met een kreupele Frits. Ook voor mij gold dat ik even wat schroom moest overwinnen voor ik op zo een stapte. Maar we hebben die dagen wel dikke pret gehad met dat merk.
Mijn vriendin vond de vlekken van Ocho erg mooi. Als ze die toch eens op haar paard zou hebben...Maar ja een lada blijft een lada, ook al is hij flink gepimpt. Ach die lada is haar vriendje en daar gaat het toch om.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Fjorden zijn GAAF!! X

6:25 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage