Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, maart 29, 2007

Merkkleding

Het budget wat ik aan kleding kan besteden is niet altijd even groot. Soms ben ik domweg krenterig en wil ik niet meer dan 10 euro aan drie paar sokken uitgeven en soms is de stemming zo dat ik er vlot veel, veel meer aan uitgeef. Ik ben nooit speciaal geïnteresseerd geweest in merkkleding. Ook niet toen ik aan het puberen was. De laatste jaren is mijn figuur niet meer wat het was en merk ik dat ik voor wat duurdere kwalitatief betere kleding ga. En ja dat is soms merken spul. En ja dat zit dus echt beter.
Nou heeft Ocho een dekentje waar ik al jaren erg blij mee ben, niet kapot te krijgen, niet vies te krijgen. Kortom een makkelijk ding wat ik heel budget ooit uit een erfenis gevist heb om nog eens voor de hond te gebruiken. Vandaag ontdekte ik het merk: “Ralph Lauren”. Ik zoeken, hier boven afgebeeld is hem maar dan in een ander kleurtje. Slik... Niet bepaald budget nee, maar de snit bevalt me de kleur bevalt me en het is pure wol. Tja merkkleding hè.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik ben gek op merkkleding, het kan me niet duur genoeg zijn, grinnik. Vandaag nog een nieuwe fleecetrui gekocht en van precies hetzelfde merk, kleur etc een dekentje voor de hond, hoe truttig kan iemand wezen !
Volgende week vrijdag lekker Ocho kijken, oh wat ben ik benieuwd!!
Groetjes Maras

9:46 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage