Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, april 11, 2007

Wolk

We willen in de zomer graag een lekker kleurtje. En daarvoor zijn we zo gek, te bakken, te sprayen en op reis te gaan.
Voor mij heeft dat geen zin, ik ben wit geboren en zo ga ik vast ook weer dood. Ik ben jaloers op mijn broers en zus die als ze het eerste zuchtje zon ruiken naar een mooie bruine kleur verschieten. Ik ben wat dat betreft vast van de melkboer...Mijn trots is een vage streep waar mijn horlogebandje zit. Voor mij dus alleen maar zonnebrandspul en een zonnebril of pet.

Ocho hoeft er weinig voor te doen, ook hij wordt bruin in de zon. Elke keer als ik hem poets komt er een dikke wolk van haren van af en verkleurt hij weer een tintje lichter met vlekjes. Hij is nu oude-koffie-met-een-laagje-bruin-er-op. In dat bruin zitten witte, zwarte, lichtbruine en donkerbruine vlekken.
In het wit zitten ook alle kleuren vlekken. Hij heeft zelfs een paar beige vlekken. Ocho de vlekkenkampioen.!!!
Dat poetsen van hem is trouwens het enige waarvan ik verkleur. Zwart wel te verstaan, met pppffte pppfftte gfteggfte puhpuh alle kleuren haren in mijn mond die Ocho heeft.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

wordt ie NOG mooier!!!! En hij was al zo mooi....X

6:24 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage