Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, augustus 09, 2007

Vandaag even niet....

Lieve schat, menneke van me, Ochodebotcho, lekker ding, mooi zo, braaf, goed zo, kom maar mee... gaan we rijden. Nee linksom, hoofdje ontspannen, stappen, draven, kom maar naar beneden met je hoofdje, rechtsom, drafje en weer terug, braaf. Zie je wel, dat gaat lekker. Moeilijk nog die bochtjes en dan toch ontspannen blijven. Nee niet naar binnen vallen, let op, mooi rond komen, ontspan nou! Linksom, galop, kom op hoofd naar beneden, nee niet die hoek in, loop door, Jezus trut. Hoe kan ik nou rechts aanleuning geven als jij niet linksom wilt lopen.
Hoe zat het ook eens weer eens;” oh ja, rechter teugel tegen de hals en aanleuning, linker van de hals af en ruimte geven, Nee niet rechts af. Ho! te dicht bij het hek, dat is eng. Schiet op. Hup hup, andere galop, ho. Nog een keer, galop. Ja, goed zo.
Shit ik zit helemaal scheef, recht op. Zadel is weg gezakt effe sjorren met mijn gewicht op de andere beugel. Benen naar beneden, hakken er bij, shit de beugels hangen te ver naar achteren, zit niet “vast” in dit zadel. Oh-hot ontspan nou, niet je rug weg drukken. Ik ben veel te ruw in zijn mondje. Maar ik moet hem aanpakken, voel me schuldig. Een klap met de zweep tegen zijn schouder, kan ik niet, nee niet naar rechts, recht zitten, been er aan, bakpaal.....Pffff ging net goed. Kom op niet opgeven, rustig werken, NEE NIET NAAR RECHTS...GVD kutknol, klerebeest, truttebol.
Soms zit het mee, soms niet....

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Maar wel een mooie actiefoto!!

X
Claudia

9:53 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

zijn die woorden voor ocho bedoeld of bedoelde ocho die woorden voor mrie.
Denk dat het toch wel beide is.

10:24 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!
wil jullie samen wel eens in actie zien!!!!

liefs mijn

4:53 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hihihi... zo herkenbaar!

10:08 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage