Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, augustus 13, 2007

Babyfoto

Ik vraag mij nogal eens af hoe Ocho er als veulen uit gezien heeft. Ik heb ooit eens een
foto van Frits als jaarling gezien. Ik herkende er Frits totaal niet in. Eigenlijk geloofde ik niet dat hij het was en de eigenaar van de foto heeft me niet kunnen overtuigen.
Niemand weet meer waar Ocho vandaan komt en hoe zijn moeder heette. Hoe hij zijn eerste stapjes zette en hoe hij kon gek doen in de wei.
Hoe hij een tijd zich zo verveeld heeft dat hij is gaan kribbenbijten. Waar hij opgegroeid is wie zijn maten waren. En omdat ik dat niet weet fantaseer ik er over. Het is een leeg gebied en het ligt klaar om vol gefantaseerd te worden.
Nu kwam ik onlangs een foto tegen op het net en ik heb besloten dat het een babyfoto van Ocho is. Jammer dat zijn moeder er nauwelijks op staat.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Aaaaaaaaaa, wat lieieieief!

X
Claudia

P.S. ik heb ook helemaal geen foto's van Nosey als klein hengstje... Moet ik toch eens proberen te veranderen!

7:28 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Lijkt in elk geval sprekend!!!
ook als baby was ocho vast een lekker ding ;-)

kus mijn

7:49 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage