Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, oktober 25, 2007

Achteraf

Die andere jongeman op stal, Bradaigh, kreeg les. Hij moest aan de longe. Ik stond er bij en keek er naar. Uiteindelijk bood ik aan wat aanwijzingen te geven en nu achteraf heb ik daar een soort spijt van. Ik zeg een soort spijt omdat ik minder naar het paard gekeken heb, dan naar hoe longeren in mijn ogen moet. Het longeren zoals het eigenlijk zou moeten levert te veel druk op bij B. Zijn baas snapte dat heel goed en ik zag het gewoonweg niet. B vond mij niet meer zo leuk en vluchtte stantepede zijn stalletje weer in. Zijn baas trachtte achteraf mij tactisch aan het verstand te peuteren dat ze nog niet wist of ze wel iets met mijn aanwijzingen zou gaan doen. Ik hoop dat ze dat niet doet. Die kleine van haar doet het vast veel beter op haar eigen methode. Dus als ik me weer eens bemoei en het is niks, zeg het me maar meteen. Ik doe namelijk alleen maar alsof ik alles weet.
Ik hoop wel dat B mij weer een keer leuk gaat vinden want het is zo’n schatje.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ha ha Marie, je bent een SCHAT!!! =D

Yvie

10:49 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage