Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, oktober 23, 2007

Welles/Nietes

Ik heb hevig getwijfeld en uiteindelijk mijn moederinstinct toch maar het voordeel van de twijfel gegeven.
Het zit namelijk zo. Toen ik Ocho kocht zaten er geen papieren bij en god weet wanneer en of hij ooit geënt was. Ik heb hem dus laten enten op 13 oktober en begin december nog een keer. Het moet de eerste keer twee keer na elkaar dus dat was ok. Daarna zijn we verhuisd en voor ik het in de gaten had is meneer weer geënt, namelijk begin maart van dit jaar. Dat was dus drie. Nu blijkt het zo te zijn dat de paarden op deze stal twee keer per jaar geent worden. Zodoende was Willem er, hij kwam om te prikken.
Voor Ocho zou dat de vierde keer in een jaar zijn. Nu dat werd het me toch wel wat te gortig hoor. Straks weet hij niet meer dat hijzelf ook nog weerstand op kan bouwen.
Geen prik voor Ocho dus en daar was hij reuze blij mee.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage