Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, oktober 20, 2007

Kijkers

Er zijn nog steeds stallen vrij en nu het winter seizoen er weer aankomt is er best belangstelling voor. Geregeld zien we dus mensen een rondleiding krijgen om de boel te bezichtigen. Wat niet meteen duidelijk is, maar wat natuurlijk wel gebeurt is dat zij ook bezichtigd worden, en wel door mij. (en de rest van de aanwezigen.) De vooroordelen vieren feest want ze mogen allemaal weer fijn uit de kast komen. Ik vind mijzelf erg slecht als ik dan aan andere beken dat het met die wel zie zitten en met die niet en blablabla. Zaken die je wel mag denken maar waarvan het niet politiek verantwoord is ze ook uit te spreken. Me and my big mouth

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Niet politiek verantwoord ? Daar trek jij je toch niks van aan, Marie ? Haha.
Maar goed, je hebt gelijk, daarom is het zogenaamde "mensen kijken" ook zo leuk !
Ik ben me er daarbij wel degelijk van bewust dat mensen ook mij bekijken en beoordelen. Maar ik lig daar niet wakker van, nooit gelegen ook trouwens.
Dus ga vooral dóór, Marie !

7:17 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ach ja mrie zo hebben we jou ook bekeken met onze voor oordelen wie komt er nu met een mega spikkel paard aanzetten ....?
die moet niet goed bij haar hoofd zijn !

9:23 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

"Sommige mensen" zouden alleen eens wat meer ballen moeten hebben en er ook voor uit durven komen dat ze dingen denken en vooral uitspreken over anderen!! (neem hierin een voorbeeld aan Mrie!) De hier bedoelde mensen behoefen geen naambadges, die herkennen zichzelf wel!
Jammer dat het beoordelen van mensen namelijk tè vaak overgaat in het VERoordelen en gepaard gaat met roddels, verzinsels en uiteindelijk ontaard in pure leugens. Helaas schijnt de paardenwereld hier enigzins in uit te blinken. Triest voor onze edele dieren dat ze geen edele mensen om zich heen kunnen kiezen....
Mrie laten we weer eens gezellig maar onschuldig(!) gaan mensen-kijken op een terrasje in de zon met z'n tweeën, net als vroeger dat is lang geleden!

10:01 a.m.  
Blogger Mrie zei...

Dees, ik snap wel wat jij bedoelt maarre..., ik vind het niet zo fijn dat je deze plek uitgekozen hebt om een flinke steek onderwater te geven aan de "zich herkennende mensen". Inderdaad neem een voorbeeld aan mij;))

8:00 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage