Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, oktober 21, 2007

Oude Taart

Ik wil ik wel een stukje vertellen over Condios. Je kent het tempo van haar en dat was best snel, (noot van red. zeg maar gerust niet bij te houden) zoals we tijdens het wandelen vaak meegemaakt hebben. Nu de oude dag breekt dan toch aan en de daarbij behorende gebreken. Niet dat ze iets mankeert, maar het TEMPO gaat eruit. Het is verschrikkelijk wennen, ik kan normaal met haar wandelen en met het rijden moet ik af en toe wat drijven. Elly gelooft er niks van, maar het is echt waar. Ook kan ze stil staan als ik dat wil, niet te lang maar toch....
Ik heb lang geroepen dat ze zich naar haar leeftijd moet gedragen, maar nu het zo ver is moet ik er toch vreselijk aan wennen en denk ik dat ze zo naar het bejaardenhuis moet.
Op naar de 34.

Petra

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik vind het nog een verdomd lekker ding voor haar 33e!! WOW!

Yvanca

11:44 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nou het is inderdaad waar , ik had al vaker gehoord dat de Turbo stand bij Condios begon te haperen , maar dat was maar schijn .
Een paar dagen later kwam Petra weer met een vuurrood hoofd terug na een wandeling met deze oude race kever !
Afgelopen vrijdag ben ik weer met haar mee geweest omdat ze zei , Elly ze wordt nu echt oud .....
En inderdaad voor het eerst heb ik gezien dat deze dame op leeftijd ook rustig kan lopen !!!
Op zich heeft ze nog best een goed tempo maar Petra ik geloof je nu . De turbo stand zit er niet meer op .
Groetjes Elly

9:28 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage