Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, oktober 30, 2007

Geen ene RRRrrrr

Via het forum "Bokt" probeer ik het boomloze zadel te verkopen. Het ding heeft gedaan waar ik hem voor had en nu is hij wel toe aan een andere eigenaar. Beter dat dan hier maar in de schuur blijven liggen. Aan de ene kant voelt het lekker om via Bokt te verkopen, maar aan de andere kant geeft het soms gezanik.
Zo ook nu. Er is iemand die wil weten wat ik er zelf nieuw voor betaald heb....Maar dat gaat toch niemand ene RRRrrrr aan.
Als ik naar de bakker ga dan vraag ik toch ook niet eerst wat hij voor zijn meel, elektra, personeel, eieren ect betaald om te onderzoeken of hij niet te veel winst maakt.
Want dat is dan het onderliggende argument: Ik zou toch wel graag willen weten hoe jouw vraagprijs in vergelijking met de nieuwprijs is, al zal het niet veel verschillen als je die niet wil geven.
Hier kan ik dus echt onpasselijk van worden. Als je echt geïnteresseerd bent dan is de vraagprijs van belang. Wil je er dat voor uit geven of niet, wil je onderhandelen.. Allemaal goed maar niet dit gezwam. En wat me helemaal nijdig maakt is dat het ook nog eens een spotprijs is die ik er voor vraag. Grom Grom Grom Grrrrr stomme muts mompel grrr.
Intussen zit ik mij wel af te vragen waarom ik me hier nu zo over opwind. Waarschijnlijk omdat je met zo’n conversatie in je topic gewoon niet meer verkoopt.
Ik ga hem maar op marktplaats zetten....Zucht

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Of je zet m op je weblog, met de prijs erbij natuurlijk.
Of op het prikbord bij de plaatselijke stallen/maneges.

1:40 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ha ha, heel verstandig! Wat dat betreft is Bokt echt voor zeikerds! :)

Maareuh... wat heb jij er eigenlijk voor betaald???!!! Ha ha.

Yvie

7:09 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage