Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, oktober 26, 2007

Verstopping

Wees voorzichtig met wat je wenst want het kan je gegeven worden.
Zo stond er gisteren op het giga paardenforum waar ik geregeld op rondstruin de vraag:
“Wat zou je nog willen doen met je paard?”
Wat zou ik nog eens willen doen.....Ik zou nog wel eens tegen hem aan willen zitten terwijl hij ligt en dan samen een worteltje eten.
Maar niemand had Ocho ooit zien liggen. Tot vandaag dus. Ik zocht meneer in de stikdonkere weide en daar lag hij, maar zodra hij mij zag kwam hij overeind. Tuurlijk ik zou ook blij zijn als ik mij zag.
Binnengekomen bleken er nog lekkere brokjes in de bak te liggen dus daar moest hij wezen. Tot me opviel dat hij niet at maar boven zijn eten bleef hangen. Hij slikte niet. Gelukkig waren we er dus bij, hij had een kleine slokdarmverstopping die ik samen met de baas van B los gemasseerd heb. Hij ging er bij liggen en ik ben meteen tegen hem aangekropen. Hij voelde zich goed beroerd dus dat worteltje eten samen, dat komt nog wel een keer.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ja, die arme Ocho! Wat ben jij overigens snel met posten ;)

Maar ondanks het beroerde paardje een bijzonder moment. Leuk dat ik daar bij mocht zijn.

Yvie

10:54 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Dat lijkt me even goed schrikken! Ik hoop dat 't Ocho weer goed gaat!!
't levert in elk geval een hele lieve foto van hem op. Is er geen foto van jou tegen hem aangekropen??

X
Claudia

1:50 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Tja Claudia, er is er wel een, door Yvanc gemaakt met haar telefoon. Je moet voor die foto, wel heel erg van moderne kunst houden en een levendige fantasie hebben. Dus die he ik maar even niet geplaatst....

7:04 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Moderne kunst? Nou dan kun je er misschien ook veeeeeel geld mee verdienen :))

X
Claudia

12:01 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage