Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, oktober 31, 2007

Kleintje

Ocho, Ochodebodjo, Ot, Otch, Pukkelkont. Ocho heeft nog een naampje wat ik geregeld voor hem gebruik. Ik gebruikte het ook al voor de Frits en ik denk dat het voortkomt uit mijn moeder gevoelens. Ik noem hem namelijk ook wel “kleintje”. De baas van B vind dat een nogal rare naam voor een paard van bijna 1.70. En misschien is het dat ook wel. Maar hij voelt voor mij als een kleintje, mijn kleintje wel te verstaan.
Nou was vandaag de tandarts er weer eens, ik wilde namelijk weten of de slokdarmverstopping die Ocho nu twee keer gehad heeft veroorzaakt wordt door het wisselen van zijn kiezen. Dat kan pijn doen en misschien kan hij daarom niet goed kauwen. Dat was allemaal niet het geval.
Maar volgens de tandarts is Ocho geen drie en een half, maar nog maar net aan drie. Wat betekent dat ik hem te jong aangereden heb (chips). Hij is dus echt nog een kleintje...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage