Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, november 13, 2007

Communicatie

Of ik ook ging uitstappen...? Maar er was verder niemand die ging uitstappen... Ik kon de vraag even niet goed plaatsen. Het ging net zo lekker, Ocho en ik voor het eerst in de rijhal. Ga ik ook uitstappen...eh neu..
De bedoeling van de vraag was mij er op te attenderen dat er een besloten les begon waar je ondanks het lage aantal mederuiters in de bak niet bij mocht rijden.
Maar het duurde wel even voor ik dat door had. En aan wie ik het later ook vroeg er was niemand voorhanden die mij kon vertellen wanneer er nou “besloten” lessen waren. Ja overdag of 's-avonds... maar dan ook niet altijd. Op verzoek hangt er nu sinds een paar dagen een rooster. Fijn ik snap weer wanneer ik moet uitstappen.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hadden ze niet beter gewoon to the point kunnen zeggen of je op wilde stappen! Hahaha..X Joyce

8:13 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Klinkt nogal horkerig. Zo langzamerhand raak je er aan gewend, dat de wereld is gevuld met horken.
Zou ik misschien zelf ook een hork zijn ?

7:27 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Da's wel zo handig een rooster, dan weet iedereen tenminste waar hij aan toe is.

12:18 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Michel is geen Hork, hij is aardig en lief al komt hij soms wat kortaf over....(dat is als hij haast heeft)

12:29 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage