Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, november 11, 2007

G.A.S.

Vooruitzien is regeren zeggen ze. En regeren dat wil ik wel. Dus bedenk ik wat Ocho en ik allemaal nog gaan doen... De baas van B en ik maken elkaar lekker met de fantastische tochten die we allemaal zullen gaan maken als onze kinderen dat eenmaal aan kunnen.
Uit ervaring weet ik dat als de buitenritten langer worden een ander zadel noodzakelijk wordt. Lange ritten op een dressuurzadel zijn funest voor mijn rug en rijplezier.
Nu al ben ik aan het scannen op het internet naar een leuk westernzadeltje voor later.
De bijwerking hiervan is dat ik last krijg van G.A.S.: Gear Acquisition Symdrome. Ik ben als een kind in de snoepwinkel. En ik wil het allemaal nu. Mij handen jeuken om niet te bieden of te mailen naar aanleiding van weer een of andere geweldige aanbieding. Ik moet op mijn handen gaan zitten, op mijn tanden bijten, diep blijven ademhalen. En er is maar één remedie tegen G.A.S., niet meer Shoppen!
Vooruitzien is in dit geval frustreren en dat is toch heel wat anders dan regeren.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

GAS EROP Mrie! X Joycekes

8:11 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage