Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, maart 03, 2008

Euphoria in de gloria

Het eerste moment... Dat moment dat je denkt: "Ik kan het!" of "Het lukt". Het moment dat je de rillingen langs je rug voelt gaan. Je heel puur voelt en het punt bereikt wat eerder nog zo ver weg leek. Je treft doel.
Dit gaat over Yvie's grote moment, niet het mijne..
Ik weet nog goed hoe het voelde. Dat daarna ik opnieuw moest gaan bedenken wat ons doel zou worden. Want dit is een grote overgang en daarna volgen er nog wel duizend kleintjes.
Way to go girl...!

14 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Jaaah, gefeliciteerd dames (mensendame en paardendame)!!

5:57 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

geweldig hoor Baas van B.
echt toppie .
zie hoe relax bradaigh er bij staat dat is toch super !!
Denk dat je een hele goede vertrouwings band met je paard al hebt en die nu alleen maar sterker gaat worden !
By the way super mooie foto !

6:58 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

@happy appy Thanx!! Ik ben in de zevende hemel :)

@Mrie, wel even schrikken hoor je blog openen en dan mijzelf gelijk op B. te zien!! Héél erg leuk, thanx!!

@Carola, idd 'Jaaah'!! :) Zo voelt het ook. Alleen is het ieletje op de foto van het mannelijke soort ;)

7:28 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Of moet ik nu zeggen Yvie, baas op B.?? ;) Zo, nu snel naar mn mannetje toe.

7:29 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

A small step for men, but a giant leap for mankind.

9:06 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Tatarataaaa!!!
Wow, dàt staat goed zeg!!!
Ja hoor, bruin past je, net als zwart, ook prima! ;o)
Nù begint het nòg meer genieten meid!
Trouwens, is dat het zadel waar we het pas over hadden???? Misschien iets om een keer op 'zwart' te proberen???

11:57 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Kijk es aan...dat vind ik een mooi paard zeg! Hij/zij lijkt op mijn welsh pony die ik vruuuuuger gehad heb. Die kleur..en dat hoofd..jaja. Johnny de pony. By the way de leukste die ik ooit bereden heb! En dat zijn er heeel wat. Sprekend! Aaaaaahhhhhhhhh...mijmerrrr. Good old times.

3:42 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Wahahahaha, hij lijkt misschien wel wat op Johnniedeponnie maar deze is toch echt een pietsie groter Snotkopje! Hij is over de 1.70

6:35 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hmm vind Bradaigh niet echt een pony idd in helemaal niks ....
Maar mooi is ie wel !

6:40 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nogmaals, mooi PAARD. Vooral de kleur, hoofd, en uitstraling. De rest ZIE je niet zo goed op de foto he?

7:32 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Nee schat, maar hij lijkt wel op Johnniedepony toch? Lekker blijven mijmeren en wegdromen snotje.
Smak van mij

7:47 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

www.bradaigh.nl, daar kan je de rest bewonderen ;)

Maar thanx. Ik ben ook helemaal blij met en trots op mijn knol! Leuk dat ie memories losmaakt. Je mag m natuurlijk ook altijd een keer in het eggie komen bewonderen hoor ;)

8:52 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik heb de rest bewondert ja! Prachtig! Je hebt echt een ontzettend mooi paard! Ocho staat er ook erg charmant op, februari 2008, hahaha. Zwaar relaxed!

Tinus ik vind je erg mooi.

12:01 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

*trotse eigenaar*

:)

5:10 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage