Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, februari 26, 2008

Versieren

Ik versierde liever dan dat ik versierd werd... Kwestie van controle denk ik. Taart versieren ook leuk (en lekker). Slingers ophangen, meestal drama met slingers in de knoop en te weinig waardering voor het geleverde werk. Paard versieren, lastige klus als je niet van bandages en bijpassende dekjes houd. Paard versieren in de zin van; op de kop tikken. Lukt meestal niet in verband met banksaldo.
Je bankpas versieren, dat kan tegenwoordig wel. Je selecteert een foto of plaatje wat je op je pas wilt hebben, drukt op de knop en voila. Het ding wordt thuis gestuurd. (na afschrijving van een bepaald bedrag, dat snap je) Het maken of uitzoeken van een afbeelding is nog best een klus. Waar ik niet over na hoefde te denken was wat ik er op wilde hebben, iets met mijn paardjes. Wat anders... Ja mijn man, maar die stelt zich niet zo fotogeniek op, vandaar.
De onderste in de collage had mijn voorkeur, het is een vage bewogen foto, waardoor ik niet zo goed te ontcijferen ben en we hebben er zo'n lol op. Toch maar niet gedaan....
In geval van nood verlang ik toch altijd weer naar m'nne Frits. Ocho is een lieverd maar hij wordt nooit Frits.

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

dat middelste plaatje van je collage was ook erg leuk geweest ...een gegeven paard in de bek kijken !

1:42 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik zou die van Calle Ocho nemen, daar linksboven op je collage. Waarschijnlijk past het er niet helemaal op en dan lijkt me die blauwe lucht met een stoere Calle Ocho op de voorgrond wel erg mooi.

Rononiem

3:41 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Op mijn giropasje staan Tiny en Jilly, en op die van de kleuterjuf staat Djurre.

9:23 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

De bovenste helft van de foto linksboven..erg mooi!

11:15 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ja, van Ocho heb je linksboven een superfoto, al is de foto in het pasje ook errug fraai, je Frits...

X
Claudia

P.S. Beterschap aan Ocho en je weet 't: moeders zijn bezorgd en valt het uiteindelijk reuze mee!

9:25 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage