Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, februari 19, 2008

Trol

Wanneer komt het nog voor dat mensen naar je hobby’s vragen? Ik heb dat altijd al een raar woord gevonden ”Hobby”. Het paste bij Holly-Hobby wat in mijn tijd, een lappenpop met een blauw bloemetjesjurkje aan was. Ik geef de voorkeur aan de woorden, favoriete activiteiten of interesses. Het schrijven van een Blog is er zo een, voor mij een prettig klusje. Het er op kijken ook. De interactie met mensen die op de blog reageren maakt het allemaal nog net even socialer. Anders zit ik hier ook maar voor de kat zijn viool wat verhalen neer te pennen. Leuk is ook dat het clubje vaste lezers langzaam elkaar leert kennen en groter wordt. Minder leuk daaraan is dat we een trol hebben. Claudia beschreef hem/haar laatst in haar reactie op “Ontmoeting” best trefzeker als: ‘Zielig’. En dat klopt, een trol is iemand die het blijkbaar belangrijk vindt wat te melden, maar daar wel altijd anoniem bij blijft. Nou is “trol” niet echt een mooie naam en dat is niet voor niets. De trol die hier geregeld iets moet melden, meldt dan ook niet zulke heel aardige dingen. Hij of zij is heel goed in het mis-interpreteren van wat er staat of maakt daar een hobby van. Rellen is in elk geval het doel. Nou is dat ook nog niet zo erg maar ik heb de indruk dat het niveau van de trol langzaam aan het afzakken is. Nu zou ik als ik dat wilde een ban over het IP adres uit kunnen spreken, maar ach, ieder zijn hobby.

35 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

En we hebben weer een bijnaam voor Anonieme mensen .
Nu komt er telkens te staan Trol zegt: .....hahaha ik zie het al voor me .
Ach ja wat laatst in de Quest stond mensen die over kleine dingen irriteren zijn mensen die niet gelukkig zijn ,onzeker maar ook mensen met te weinig sex...hmmmm I wonder....
Denk niet dat je de Anonieme mensen moet gaan Bannen Mrie denk dat ze nog ongelukkiger gaan worden hier door ,nu voelen ze zich nog waarde hebben in de maatschappij!
Als je "De Trol" een ban oplegt zitten ze zo aan de Anti-Depressivia

Trouwens een geweldig plaatje Mrie

7:07 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nou ik voe me wel een beetje aangesproken wantt ik reageer ook altijd anoniem maar dat is uit zelfbescherming voor die andere anoniem.Het is zo jammer dat andere zieke mensen deze blog moeten verpesten.Maar ik ben tot op heden eerlijk geweest met mijn reacties en hoop dat ik anoniem mag blijven.
Kijk iedere dag weer uit naar je blog met uitzondering van die slager.Maar ja dat is persoonlijk.

8:05 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Dan verzin je toch een alias, een leuk bijnaampje voor jezelf. Of noem je jezelf gewoon bij je moeders voornaam... ook goed hoor. En bedenk gewoon dat wie de schoen past hem maar aan moet trekken. Maar dat had je geloof ik al door.

8:07 p.m.  
Blogger Mrie zei...

He wacht eens even, dat zou willen zeggen dat jij weet wie die andere anoniem dan is... Wat betekent dat als ik weet wie jij bent ik ook weet wie de ander is.. Tenminste dan kan ik er wel naar raden.

8:11 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ja, ik vind dat ook zo'n maf woord: hobby. Ik associeer het niet met Holly Hobby (ja, ook uit mijn tijd!), maar het is wel een lekker kort woord. Activiteiten en interesses vind ik wat meer algemeen, hobby is echt iets wat grenst aan passie of fanatisme of zoiets. Mmm, toch maar eens op Wikipedia kijken wat die zegt over de oorsprong van het woord hobby...

Wat 'onze trol' betreft, die heeft voorlopig weer even zat aandacht gehad, wat mij betreft :) zeker met zo'n fraai plaatje erbij!

8:11 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wow, tijdens het schrijven van mijn reactie heb ik 3 reacties gemist, wat gaat het toch snel soms... Ik wordt wel steeds benieuwder naar de identiteit van de anoniemen... (of de anoniem en de trol?)

8:15 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Druk hier :)

10:19 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nou je weet ondertussen wie ik ben mrie geef me maar een unieke naam.Wacht met spanning af.
We maken het wel spannend voor sommige mensen,maar er zijn ook goede trollen hoor.

10:22 p.m.  
Blogger Mrie zei...

(;

10:42 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Mrie, das sms-taal, daar heb je een hekel aan!! Pas op hoor!

7:08 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Er zit in dit soort gevallen maar een ding op en dat is doodzwijgen.Gewoon nooit op reageren, dan houdt het wel een keer op.

10:46 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Rellen op de Penny site is gaaf! Dan gebeurt er tenminste iets man! Ipv konten kussen de hele tijd. Jij bent als geen ander ook recht voor zijn raap..in real life. Waarom niet in je fantasy blog wereldje? Ik vind, als ik zo eens naar andere reacties kijk, dat mijn niveau hoger staat dan van wie dan ook! Daar zit toch zelden iets boeiends bij? Als ik mijn mond eens open doe, komen er pas leuke dingen naar boven. De echte mens komt dan omhoog. Geen konten kussen, en heilig verklaringen. Gewoon zoals het is.

De Trol!

3:07 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik weet als geen ander hoe dat werkt met IP enzo. Dus ja, als ik echt anoniem had willen zijn had ik het wel anders gedaan. Het is toch JOU blog? JIJ bepaalt toch alles? Wat heb ik dan geschreven wat jou zo verdomde pissig maakt? Over de ironie van jou? Over Hypocriet gedrag van jou? Het was gewoon even een spiegeltje hoor. Happy Appy spreekt over niet gelukkig, onzeker, weinig sex, anti depressivia...jaja....hmmmm, past niet in mijn plaatje.. . Ironie! Hahahahahahahaha

De Trol!

3:16 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Als er iemand te snel commentaar heeft ben jij het wel. Heeeel flauw hoe jij reageert op mild commentaar! Want ik noem dit nog MILD! Omdat anders de Penny site helemaal in rep en roer raakt. Ik geef gewoon ongezouten mijn mening. Zoals jij dat normaal de hele dag doet. Tegen alles en iedereen.

Zo ik ga weer het diepe bos in, mijn donker hol opzoeken, en even mijn tanden poetsen!

Haha...de Trol!

3:29 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Allemachtig, je let even niet op en er staan 14 (met deze mee 15) reacties.
Plus : er zijn dus twee anoniemen !
Ik vind trouwens hobby ook een raar woord, hoor, maar als ik dan toch een hobby zou nemen werd dat postzegels verzamelen of kantklossen ofzo. Nu heb ik helaas geen tijd voor een hobby, want ik heb een baan (waar ik geld voor krijg) en ik heb paarden (waar ik datzelfde geld dan weer aan op maak). In de spaarzame momenten die overblijven lees ik deze blog, de krant of ik kijk naar detective-series. O ja, en heel af en toe slaap ik ook nog wel eens.

5:25 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ode aan de trol!!

7:21 p.m.  
Blogger Mrie zei...

"Zo ik ga weer het diepe bos in, mijn donker hol opzoeken, en even mijn tanden poetsen! "

Ja gebit goed onderhouden is heel belangrijk. Gelukkig heb je zo te zien geen tandenstokertjes nodig :))

10:15 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ja die uitspraak is echt geweldig van "de Trol"
Ach zie je ze heeft ook haar "goede " input ...zelf Ironie??

9:33 a.m.  
Blogger hittepetit zei...

Ha ik heb hem,past wel bij me en zo word ik niet meer verward met die trol.
Happyappy je hebt helemaal gelijk met zelf ironie.Maar het is maar goed dat deze mensen bestaan wnat anders was het zo saai op deze aardbol.

1:56 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

heel goed hittepetit nu ben je idd niet meer te verwarren

6:20 p.m.  
Blogger De Kleuterjuf zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

7:10 p.m.  
Blogger De Kleuterjuf zei...

Zozo Trol, ik geloof dat je 2 dingen door elkaar haalt; zelfkennis en zelfoverschatting. Zijn 2 verschillende dingen. Het feit dat er een blog aan je is gewijd is in dit geval geen compliment, maar maakt je ook niet bijzonder. Je zelfoverschatting blijkt overduidelijk uit je uitspraak waarin je het over jouw niveau hebt. Whahaha!!! Velen hier zullen héél diep moeten zinken om jou op je niveau te bereiken!! Geeft de 'hoogte' ervan wel aan denk ik... Kijk alleen maar eens naar je reacties hier in dit topic, die geven blijk van weinig zelfkennis (hooguit dat je teruggaat naar je hol) maar de rest getuigd van enòrm zelfoverschatting. IQ ter grote van je schoenmaat is in jouw geval nog te overzien, trollen hebben namelijk behoorlijk grote voeten, dat is je geluk dan weer.
Niemand heeft je ooit om jouw 'ongezouten mening' gevraagd en wij Penny-blog-lezers (welkom Hittepetit!!) ervaren het meer als een gefrustreerde stuiptrekking van onmacht, ons opgedrongen door iemand die helaas...... geen andere hobby heeft! We zullen je dus niet missen als je vertrekt, we redden het uitstékend zonder jouw gal! Don't let the door hit you on your way out!! Hebben hier genoeg andere konten te kussen, die van jou interesseerd ons niet.
Gratis advies; kijk eens in je eigen spiegeltje; "Spiegeltje, spiegeltje aan de wand wie is de schoonste in (paarden)land"? Eén ding is zeker, JIJ zéker niet!
Maar goed, tot je een andere (zinniger!) tijdsverdrijf hebt gevonden of een andere blog om te rellen zullen we je moeten gedogen. Sommige mensen weten gewoon hun plaats niet, dat moge duidelijk zijn.

7:13 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Door mensen zoals jij blijft de Trol lekker actief! Trollen vinden poep namelijk errrrg interessant! En dat is wat jij praat! Heb je soms ook poep in je hoofd? Want je praat erg veel, maar je zegt niks.

Hoe meer jij praat hoe langer je mij zult moeten gedogen ja! WHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAA

De Trol

1:14 a.m.  
Blogger Mrie zei...

boehoehoe dit is geen pennyblog!

8:26 a.m.  
Blogger De Kleuterjuf zei...

Nee hoor Mrie je hebt geen Penny blog, maar zoals je ziet is de Trol de poep en pies fase van Ome Willem nog niet voorbij en ja dan moet je het nu eenmaal en beetje simpel houden voor die zieltjes zodat ze het blijven begrijpen! Gelukkig heb ik daar als kleuterjuf ervaring mee, dit gaat over hoor mensen!! Gewoon laten lullen, niet op reageren, doe ik zelf ook maar niet meer, helpt klaarblijkelijk niet. Tja het blijft ook een lastige leeftijd en erg moeilijk als er geen hersenen aanwezig zijn om te bereiken.......

8:57 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nieuwe naam voor de kleuterjuf: Shit4brains!! Hahahahahahaha...

De Trol

10:35 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik breng toch wel het beste in de mens naar boven met mijn reacties he Mrie? De ene aap na de andere komt uit de mouw! Ik ben niet de enige Trol hahahaha. Het kan erger dat zie je wel aan de reactie van Shit4brains he? Ik vind mezelf daartegenover nog erg heilig.

De Trol

1:25 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Proef hierboven een vorm van schizofrenie....
En een zielige roep om aandacht.


Tja, tis net als met teefee; je hoeft er niet naar te kijken...zit een UIT-knop op heur..

2:24 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Zo gek als een deur ja! Bedankt voor de aandacht! Penny meneer.

Op naar een nieuw record...29 reacties.

De Trol

4:50 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

We dwalen langzaam af naar het diepe donkere bos...en das niet de bedoeling. Het is Marie haar ding...dus trek ik me even terug. Het gaat tenslotte om Marie. Niet om De Trol.

De Trol

6:18 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hebben jullie ook zo last van ruis de laatste tijd op deze blog?
Had het om 10.35, 1.25, 4.50 èn om 6.18 uur. Gelukkig verder nergens last van!!

5:32 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

33 reacties .......

8:59 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nou vooruit Michel:
34...

Beste Trol,

Volgens mij kan je nog altijd beter poep in je hoofd hebben, dan helemaal niets... Ik ben blonT, ik ken dat een beetje. Ik kan nu in elk geval met recht beweren dat ik niet het grootste leeghoofd op deze blog ben =D THANX!!

6:29 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

..... 35 .....

8:20 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ja Michel, we gaan voor een nieuw record!! :D

8:24 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage