Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, maart 13, 2008

Slopers

Ik begin nu toch echt bij de bodem van mijn geldput aan te komen. Al dat paardenspul is zo duur. En dan wil ik weer een ditje en dan moet ik weer een datje. Op het ogenblik staan voer, vitamines en de holistische muts in de aandacht. Kost een hoop geld.
Es heeft onlangs eens goed ingeslagen bij de boeren postorderwinkel. Als het zoveelste halster van 3.95 stuk is wordt er gewoon een volgende gepakt. Terwijl die dingen toch echt een stevige kwaliteit hebben. Risico van zoveel jonkies bij elkaar zetten. Ze spelen veel, maar slopen ook.
Geen idee waar Es de nieuwe deken van Piek gekocht heeft, maar na vijf minuten mocht hij er toch maar weer af. En dat was maar goed ook want hun koppies stonden al weer op de vraatzuchtige sloopstand.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Heej, ik ken dat paard met die witte stip!!! =D

7:34 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Ja, dat is nou B; Baas van B!

8:49 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Janssen heeft al voor een vermogen gesloopt in de afgelopen vijf jaar, waaronder ook regelmatig zichzelf.

8:59 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Oh, is dat nou B.? Ik dacht dat ik m al kwijt was.

Nou B. heeft in elk geval geen deken nodig om zichzelf te slopen. Meneer zat weer onder de wondjes, korstjes en kale plekken vandaag *zucht*

En mn wachtwoord hieronder lijkt op 'dinoworst' =D maar dan met een 'y' en zonder 'or'. Ha ha, snappie???

9:56 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage