Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, mei 18, 2008

Patroon

Het wordt wel event genoemd, beurs, evenement of in dit geval een messe, maar eigenlijk vind ik het vooral een festival. Vergelijk het maar met een pop-festival, er zijn optredens, je kunt er duur slecht snacken, rijen voor het toilet en kraampjes waar je je geld heel makkelijk kwijt kan. En eigenlijk gaat het altijd hetzelfde....

Het begint allemaal met je optutten:

In een blije stemming komen:


Je gaat spullen kopen:Je sjouwt van alles met je mee:



Kijkt naar de shows:














Wordt een beetje van de moe-tjes


Je haar gaat in de war:
Je kunt even geen goede zitplaatsen meer vinden:
En stort tenslotte in ...
Lekker hé!

9 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Leuke foto's, maar volgens mij mist er één (bij 'in een blije stemming komen').

Jammer dat ik niet mee kon: volgende keer weer!

X

12:40 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ah, ik zie 't: blije paardjes aan touwtjes. Geinig!!

X

1:20 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

het was een hele dag, mis alleen een ding in je stukje, shop voor nop! hahaha!!!!

kus mijn

5:18 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik mis de verhaaltjes wel, hoor.

8:05 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

WIJ WILLEN MRIE WIJ WILLEN MRIE WIJ WILLEN MRIE WIJ WILLEN MRIE!!!!! Saai hoor zo, zonder jou verhaaltjes!!! X Snotkopje

12:01 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ze zijn je allang vergeten joh, hier komt niemand meer kijken alleen wij, je kunt best weer stiekem beginnen.

2:49 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Saai zeg!

9:04 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Ik vind jullie lief

3:08 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Mrie..... ik mis je!

11:13 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage