Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, september 29, 2006

Nieuwsgierig

Sommige mensen vallen flauw bij het zien van bloed. Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Ik blijk een sterke maag te hebben, een nuchtere kijk en een onovertroffen nieuwsgierigheid.
Tenminste, ik dacht onovertroffen te zijn tot ik Sandra vastlegde terwijl zij getuige is van de castratie van Ocho. Tja daar kan ik niet tegenop.
Het was natuurlijk een educatief moment wat je niet onachtzaam voorbij moet laten gaan. De Veearts legde rustig steeds uit wat hij deed en waarom en maakte vervolgens even plaats voor de camera.

Voor de dames in het gezelschap was het een gewone operatie zoals je die dagelijks op de TV kunt volgen, de mannen, behalve de veearts, lieten zich even niet zien. Heel verstandig, het schijnt dat zij niet zo goed tegen het zien van bloed kunnen.

Over de castratie zelf kan ik kort zijn. Calle Ocho werd in twintig minuten tijd van zijn ontluikende mannelijkheid ontdaan.
Hij is twee keer bijna omgevallen en heeft een keer proberen te slaan. Franka heeft geassisteerd met het vasthouden van de praam, Sandra was verantwoordelijk voor interressante vragen en Ikzelf bediende de camera.

Volgens de Veearts had hij nog echte babyballen wat het gebrek aan hengstengedrag kan verklaren.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Briljante foto zeg! Ge-wel-dig!

10:37 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage