Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, oktober 27, 2006

Bokken

Niet denken dat ik ziek ben, ik ben er gewoon vandaag even niet, had geen zin. In plaats daarvan zit ik lekker te bokken.
De vraag is: Wat had jij toen je van je paard afviel?
En dit is mijn antwoord:

Hersenkneuzing:

Het duurde:

• 3 uur voor ik begreep dat die man met die witte jas naast mijn bed niet mijn scheikundeleraar was
• 2 weken voor ik iets anders durfde te kauwen dan vla
• 2 weken voor ik durfde te zitten
• veel te lang voor ik weer kon douchen
• 3 weken voor mijn temperatuurregeling zich weer normaal ging gedragen
• 4 weken voor mijn hondjes weer bij mij konden wonen (buurman liet ze uit)
• 6 weken voor ik weer kon onthouden wat voor een dag het was vandaag
• 8 weken voor mijn vriendinnen niet meer voor me hoefde te koken
• 10 weken voor de buurvrouw niet meer hoefde te komen stofzuigen
• 20 weken voor ik weer een volledig rondje in het park kon lopen
• 4 maanden voor mijn evenwicht het weer deed
• 6 maanden voor ik weer een poging kon doen om wat uurjes te werken
• 1 jaar voor ik weer volledig durfde te gaan werken

En 1.5 jaar voor ik Frits kocht.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage