Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, oktober 26, 2006

Ontmoeting

Herkent u dit: U bevind zich in het verkeer. Er is achteropkomend verkeer en tegemoetkomend verkeer. En dan is het op de een of andere manier altijd zo dat alle drie de partijen elkaar op een vierkante meter moeten passeren.
Ik wandelde vandaag met paard en hond langs een niet absurd drukke weg. Maar wel een weg waar hard gereden word met een dubbel fietspad aan een kant. Ik bevond mij op het fietspad. Het tegemoetkomend verkeer was een oudere man op een Solex. Het achteropkomend een blijkbaar lege vrachtwagen die werkelijk met debiele vaart over de weg denderde. Deze chauffeur wil niet weten “Wat je doet als je een paard ontmoet”. Hij scheurt er gewoon langs. Hoezo ontmoeting? Vandaar dat ik dit een stomme slogan vind. De oudere man op de Solex had ook al geen zin in een ontmoeting en schoof door de berm om maar zover mogelijk bij Ocho vandaan te blijven, ik kon hem op dat moment geen ongelijk geven.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage