Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, februari 02, 2007

Raadsel

Volgende week is het zover. Ocho wordt drie. Ik wilde hem graag een verrassings- feestje geven. (supriseparty voor de anglofielen onder ons) Cadeautjes zijn niet echt nodig en lekkere hapjes krijgt hij al meer dan goed voor hem is. Heel saai dat begrijp ik. Maar we kunnen wel voor hem zingen, zijn stal versieren, hem versieren of op een andere wijze creatief zijn. Leef je uit.
Als je de kroeg naast het huis van Ocho te vinden weet dan ben je van harte uitgenodigd en kunnen we rond één uur daar verzamelen. Ik geef een rondje weg op Ocho, dat we nog maar veel avonturen samen mogen beleven. Duzzzz Betz, Dave, persoon uit Bilthoven, Amersfoort en andere grote onbekenden er is een raadseltje voor jullie op te lossen. Vind ons en feest mee.

8 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hé lieve Marie!

Wat gezellig :) Ik zou het wel fijn vinden om te weten welke dag het gaat plaatsvinden...

x Yvette

10:10 a.m.  
Blogger Bedzz zei...

;-) Ik kom uit Amersfoort en het raadseltje is vast snel op te lossen voor me door het aan Irma te vragen hahaha. Helaas beschik ik niet over een rijbewijsje maar wel over een drukke kalender dezer dagen en 2 stiervervelende kids (en er is geen eens storm op komst), maar ik zal in gedachten meevieren hoor :-D en ik hoop dat Ocho een super verjaardag heeft! 3 Jaar, toch een mijlpaal he voor zo een jong lekker ding!

10:30 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

ik geloof dat ik (met wat hulp van stalgenoten die al eens geweest zijn) best de kroeg gevonden zal krijgen!

xxx mijn

4:10 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Tuuuurlijk zijn we van de partij!

7:34 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Yvette, kijk in het plaatje!!

8:55 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Haha! Ja das een zeer verleidelijke uitnodiging zeg. Ik heb jou al mogen aanschouwen Marie (op je blog) maar ik vrees dat het andersom een verrassing blijft (meestal ook véél leuker...) want ik ben er volgend weekend niet, ik ga een paar dagen op wintersport met mijn vrienden. Sorry Ocho, ik wens je alvast een fijne verjaardag met je vriendjes, neem er maar één van me!

9:15 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ach wat leuk Mrie! Een surprise party voor Ocho! Wij zitten dan in de Ardennen! Dus helaas kunnen Ar en ik er dan niet bij zijn!! Heel jammer...want ik vind het een geweldig idee!! Ik zal voor Ocho zingen...on top of the Ardennen mountains zaterdag! Ok? Zo hard als ik kan!! Dikke kus Joyce X

9:48 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

wij zijn zeker van de partij marie!!
gaat helemaal goed komen!
xxx loya

9:07 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage